vendredi 19 juin 2015

كلمات اغنية اعلان فودافون - قوتك فى عيلتك 2015 كاملة



كلمات اغنية اعلان فودافون قوتك 5275rmoozz.jpg
كلمات اعلان فودافون , قوتك في عيلتك , 2015 , اغنية قوتك في عيلتك , كلمات
اعلان فودافون-قوتك في عيلتك , كلمات اغنية اعلان فودافون - قوتك فى عيلتك 2015 كاملة

كلمات اغنية اعلان فودافون - قوتك فى عيلتك 2015 كاملة
راح فين زمن الشقاوة
لا يا حسين ديما على بالى

يادرش عاش من سمع صوتك
ده انا قولت نسيتنا يا غالى

يا ايمى انا جايه اخبار الفطار
بقى ايه جاهز وتمام انا
عملت الى قولتى عليه

من كل اصحابي وحبايبي
صوتك بس الى ناقصنى
ياحبيبى كأنى مستنيك
حسيت انك هتطلبنى

انا مين وكمان نسيتى
صوتى ورقمى ضاع
مقدرش يا روحى
امال مين يجبلي فطار

اهلا يا بروكه ليك وحشه
فاكر ولا اقول تانى
ما كفاية حرام عليك يعنى
ياعم ارحمنى وانسانى

نتسهر فين انا وجوزك
خلاص واقعين
طب هات اخوك وتعالى نبقى
نشوف هنسهر فين








Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire